Top Guidelines Of کابینت آشپزخانه

Wiki Article

اگر فضای منزل شما کوچک است و یا وسایل بسیاری دارید، بهتر است از کمدهای دیواری استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مدل از کابینت‌ها سفید نیستند بلکه کمی به رنگ کرم تمایل دارند.

به منظور پیاده‌سازی بسیاری از طرح‌های کلاسیک می‌توان از کابینت‌های ممبران استفاده کرد.

بدنه کابینت از متریال های مختلفی مثل چوب، فلز، لترون، ام دی اف یا پی وی سی ساخته می شود.

در صورتی که تمایل دارید بیشتر راجع به کابینت آشپزخانه و نمونه‌های دیگر آن بدانید، از شما دعوت می‌کنیم مقالات تخصصی‌تر آکس چوب را مطالعه فرمایید.

بهتر است برای یافتن این سوال با شماره‌ی ۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱ تماس بگیرید و با متخصصین آکس وود مشورت کنید. قطعا می‌توانید سوالات و راهنمایی‌های لازم را از این طریق دریافت کنید.

استفاده از کابینت‌، تاریخچه‌ای دور و دراز در زندگی بشر دارد. محفظه‌های گنجه‌مانند، که از چوب طبیعی ساخته می‌شدند و با طراحی‌های زیبا، جذاب و خواستنی‌تر هم می‌شدند، از قدیمی‌ترین اشکال کابینت در ایران بوده‌اند. اما کابینت، به این شکلی که امروزه با آن آشنا هستیم، از اوایل قرن بیستم در اروپا متداول شد و به همه‌ی جای دنیای سرایت کرد.

تصویر بالا یکی دیگر از مدل‌های کابینت کلاسیک آشپزخانه به شمار می‌رود که دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی است.

اما نکته اینجاست که تعویض کامل‌ کابینت‌ها هم می‌تواند زمان‌بر باشد، هم دردسر زیادی داشته باشد، هم هزینه‌ی گزافی روی دستتان بگذارد.

نکته قابل توجه در مورد کابینت‌های آشپزخانه‌ای که به رنگ سفید ساخته می‌شوند، این است که زمینه را برای نمایان شدن رنگ سوم فراهم می‌سازند.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید نکاتی را در نظر گرفت‌. یکی از مهم‌ترین نکات این کابینت آشپزخانه پنجره دار است که از فضا به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدل کابینت آشپزخانه‌ی بالا، ترکیبی از دو رنگ بسیار زیباست. در این مدل از رنگ‌های خنثی به منظور توجه بیشتر به جزئیات استفاده شده است.

این مدل از کابینت آشپزخانه در عین سادگی بسیار شیک است. قلب طراحی این آشپزخانه در جزیره‌ی آن است که کاملاً هماهنگ با سایر المان‌های آشپزخانه و کابینت‌ها در نظر گرفته شده است.

Report this wiki page